Citat:
Ursprungligen postat av Jinx
Gillar ditt resonemag ang Twente. Ryggar det spelet. BOL förresten!
2.20 @ BlueSQ
|
Kul! Vi får hoppas att Schalke fortsätter att vara förutsägbara, de har en tendens till det!
Citat:
Ursprungligen postat av greedy
Såklart är det tillåtet, men lika tillåtet är det också att peka ut vad man tycker du gör fel. Det är inte bara du som kommer läsa hans kommentar utan även andra nya spelare. Att då inte kommentera när man ser någonting som man tycker inte stämmer gör att nykomlingar vaggas in i tron att "X och Y verkar vara legitimt eftersom ingen kommenterat något annat".
Kritik är alltid någonting man ska ta åt sig av. Att kalla det "översittarmentalitet" istället för att faktiskt fundera över vad som egentligen sägs eller bemöta kritiken tyder enligt mig på att man inte vill förbättra sig (eller så vet man redan att det är fel men man bryr sig inte).
¨
Vad menar du med "stanna i tid" och hur ska du komma fram till när man ska stanna? Hur motiverar man att stanna efter match X och inte i matchen innan eller efter?
|
Jo då, helt klart. Kritik tar jag självklart åt mig, men det får gärna vara konstruktiv kritik (likt ditt inlägg nu), och inte sånt som endast förklarar hur värdelöst man gör det utan någon riktig motivering. Jag hoppas verkligen inte att folk kommer in och läser och tror att en all in-metod är den "vanliga" metoden för seriösa spelare. Detta rekommenderas ju självklart mer till hobbytippare, om man ska kategorisera. Själv föredrar jag en blandning.
Bra fråga. Jag startar nog med att stanna så fort summan uppnår till det femsiffriga. Förlorade i senaste serien med insatsen 12 000, vilket var oerhört tungt. Det är mycket pengar, så där startas det. Vid en femsiffrig vinst stannar jag, och påbörjar en ny serie. Går det riktigt bra får man väl överväga att fortsätta mot 25 000, men det känns lite mer avlägset just nu.