Tack för hjälp med uträkning! Som jag förstått det är Betfair väldigt bra när man kommer in i det, vilket tar tid.
Vad ska man annars säga? Jag skäms, något oerhört mycket, över att ett lag som Liverpool får kalla sig storlag. Det var en av de sämsta insatserna jag någonsin sett ett lag göra. 2 hörnor? Ganska övertygad om att det är deras sämsta facit på hela säsongen. Sunderland var inte bra, men vann allt ändå, både match och hörnor.
Förlåt för den pinsamma reken. Måste hålla fast vid att spelet ska gå in minst 99 av 100 gånger. Självklart kom undantaget idag. Uselt att inte kunna vaska fram lite hörnor mot ett Sunderland med 10 försvarare på slutet. Oerhört dåligt, av både Liverpool, men framför allt mig. Sorry till alla ryggar!
Det var ju en riktigt lyckad serie, förlust redan på andra spelet... Där visades anledningen till varför man ska säkra upp så fort som möjligt - nu är det +-0. Frågan nu blir följande (ni får avgöra): Ska jag låta de största tvivlarna vinna, och låta detta bli en kortvarig dagbok, eller ska ett nytt försök göras och ta revansch på alla scousers som ständigt sviker?