Citat:
Ursprungligen postat av Valleyo
Ogiltigt spel-ID: 853744
Streckmatch i Norra Allsvenskan och jag håller Gävle betydligt högre än FBC här. Billy Nilsson är en poängmaskin av rang på den här nivån och nu har hemmalaget chansen att kliva över strecket. Jag tror man tar den.
|
http://www.fbcuppsala.se/
Citat:
Kniven mot strupen
Inlagd: 11 mars 2012, kl 12:02
I dagens batalj mot Gävle är det verkligen kniven mot strupen för bägge lagen.
Sexpoängsmatch får en ny innebörd idag. Sällan har väl en match varit av en sån betydelse för båda lagen. Inför matchen står bägge lagen på 24 poäng. FBC har något bättre målskillnad, vilket renderar i en plats ovanför strecket. Men bortamatch mot ett Gävle med storstjärnor i laget kommer sälja dig dyrt idag. FBC har samlat sina krafter inför denna match och kommer göra sitt yttersta för att ta med sig tre livsviktiga poäng för sin allsvenska plats. Idag finns det inget utrymme för finlir, idag är det bara det laget med störst hjärta som vinner. Det kan jag lova!
|
Låter nästan som dom gett upp på förhand.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|