Dags för v4 på Åby. Svanstedt intar banan och kör 3 enorma favoriter och det ser juh ut som om han är på g nu igen efter vintervilan. Så min roliga/idiot dumma ide är följande: plocka ut 2 hästar i de 3 första avdelningarna, som det ser ut nu så väljer jag de här.
V4-1 (2) Max Bob-Peter Untersteiner och stor favoriten (6) Hyacint-Åke svanstedt. Jag tror peter är den enda som har något att komma med om favoriten skulle misslyckas.
V4-2 (2) Runaway Rick-Fredrik Söderberg. Hästen va tvåa senast och hade 2 vinster före det så det ser lovande ut med spår 2 inför detta lopp. Sen har vi då (6) Jonathan Palema-Åke Svanstedt med kanske lite för höga 86% i nuläget.
V4-3 (4) Glenn Palema-Åke Svanstedt som jag faktiskt är väldigt osäker på. Litar på åke men inte på hästen. (7) Senior Gelj- Bo Folkesson som vann sist på 2640 vilket kanske betyder att han kan fixa detta.
V4-4 Här är då meningen med hela min dumma idiot ide

vi hoppas på favorit betonat det 3 första loppen för att sedan ha alla hästar med i sista avdelningen Amatör/Lärlings/Ungdomslopp-ston och hoppas på en super skräll.
System:
avd1= 2,6
avd2= 2,6
avd3= 4,7
avd4= ALLA
Kostnad=192kr