Visa ett inlägg
Gammal 2012-03-13, 16:35   #13
AbbeAce

AbbeAces avatar

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 524
Standard

V75 Avd 1.
En favorit med fart och massa g i raden 4 FLEETFOOT HANOVER,och årsdebut men vinner varannan start,sen är kusken inget plus tycker jag, känns inte som spik iaf,Av de norska 8 BURMAS YANKEE
Tycker att 7 FINCA ,10 HAMRAS ONE MORE och 12 OUCH känns
tidiga även 9 MUGGER.M.M är intressant
Ingen feeling för 1-2-3

V75 Avd 2.
Här blir 11 HALLSTA LOTUS stor favorit, som bara vinner antl
Var lite inne på att försöka fälla, främst med 10 och 15 Men det blir nog SPIK

V75 Avd 3.
Jag undrar om Goop har stall i Norge också? Sen är det val av uppsittningarna inom stallet.
Och hur går Svanens hästar utan spö? Det ser ut att bli en utg på 4 KNIFETOWN LADY men vil nog ha med någar som 1-3-5-6-10 samt någon från Goop.
Detta får man bena ur .....

V75 Avd 4.
Här är mitt drag och SPIKförslag inuläget, har spåret emot men en gas glad kusk.
8 ONICE AXE får se på lördag...

V75 Avd 5.
Mitt första streck här är på 10 JACKY GLIDE som blir min utg kanske SPIK
med tanke på upploppet. Men en som blicken stannade på var Svanens 5 RAY B.ARBER Roliga dessa lopp ....urbening

V75 Avd 6.
Som sagt årsdebuter på alla de bästa hästarna men brukar inte vara problem för dessa men man vet aldrig,,Kanske försöka Fälla här också, annars är det väl SPIK här med 3 JOKE FACE

V75 Avd 7.
Årsdebut på nästa favorit med, nu i 6 CLASSIC TALE Ett par personliga favvisar i 9 JASPER LANE och 12 GILLS ABBE men JL är gammal och GA gillar kort så får se om de kommer med,men form borde 11 MAXWELL MAYDAY ha tycker jag....

Lite Tidiga Tankar från mig

Senast redigerad av AbbeAce den 2012-03-14 klockan 16:40.
AbbeAce är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat