Då jag åker på miniresa imorgon till övre Sverige (kommer tillbaka på kvällen) så kommer jag att lägga spelen därifrån, antingen från mobil eller från en lånedator.
Dock så kommer jag inte att kunna lägga i sheet eller skriva om det här så lägger mina tankar redan nu:
Real Madrid matchen är det som gäller och inget annat här
Förra matchen fick CSKA med sig, lite turligt, ett poäng. Dock så vet ju alla att detta inte är ett bra resultat (oavsett motståndare).
Man hade kylan på sin sida, man hade publiken och man hade ett motståndarlag som inte gav allt framåt. Blev lite glatt överraskad över att Mourinho vågade satsa som han gjorde.
Denna gången är det heeelt andra förutsättningar.
Här är publiken på marängernas sida, ingen kyla finnes här inte och klassen på spelarna samt laget kommer att synas här.
Jag kan faktiskt inte se annat än en storvinst och blir inte förvånad alls om vi ser siffror som 4-0, 5-0.
Real Madrid -2.5 kommer nog att tas.
samt ö1.5 HT @ 1.83 är ett bjudodds enligt mig. RMA kommer att vilja avgöra matchen så tidigt för att i andra halvlek varva ned ,vila och bara leka fotboll (här brukar mål spruta in

). De har gjort det förr och kommer att göra det igen.
(Båda spelen ovan är 5u spel för mig, dock så har jag ju en sidokassa för alla real madrid spel som är uppbyggd av mina vinster, därför riskerar jag mer än vad andra jag på de här matcherna. Tänk på det innan Ni ryggar alla RMA spel. Kommer nog bli uppemot en 7-8 st beroende på om värde finnes eller ej)
Sedan kommer definitivt fler spel att spelas men det kommer väl antagligen senare.