Visa ett inlägg
Gammal 2012-03-14, 01:43   #1
dellgren
Super Moderator
 
dellgrens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Malmö
Inlägg: 1 163
Sharp$: 8661
Standard

Titta - ett övervärde!


Jag har laborerat fram ett eget system för att försöka hitta värdeodds i över/under-spel på marknaden. Än så länge torrkör jag och hade tänkt göra så ett tag till. Det är en ny fond och två spel är redan avgjorda men jag tänkte använda detta forumet för att redovisa spelen.

Ligorna som det spelas på är:
  • Allsvenskan
  • Tippeligaen
  • Veikkausliiga
  • Superligaen
  • Premier League
  • Bundesliga
  • Serie A
  • Ligue 1
  • Liga BBVA
  • Primeira Liga

Insatsnivåerna ligger på mellan 1 och 5 units och storleken beror på hur pass mycket överodds det är (i procent) efter det att min uträkning är klar. Det är många faktorer som spelar in men allt görs för att få bättre statistik och mer trygghet i mina val. I dagsläget använder jag mig av 11 olika faktorer och det är möjligt att dessa kommer att utökas efterhand som jag marginaljusterar mitt Excelblad. Poissonfördelning (tack Sharps) är en del av uträkningarna och jag har som mål att minst hitta 7,5% i värdeodds på spelen.

Två spel inför helgen är redan klara. Tyvärr har jag raderat all data för de matcherna och kan inte återge er de förväntade mål som jag fått fram. Men min förhoppning är att jag ska göra det i fortsättningen.

Ogiltigt spel-ID: 858553


Exp: 3.12 mål

Ogiltigt spel-ID: 858544


Exp: 3.04 mål
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Arre08 (+5), NiLu (+5)

Senast redigerad av dellgren den 2012-03-17 klockan 18:11.
dellgren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat