Visa ett inlägg
Gammal 2012-03-16, 21:11   #26
draken

drakens avatar

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 8045
Standard

Tycker att omgången är svår.
1a är öppet om inte Fleetfoot går felfritt och har vaknat på rätt sida.Hamras gör nästan alltid bra lopp men vinner inte ihjäl sig direkt.Mugger är väldigt fartfylld men också lite knepig.Tror att Finca kan en hel del.
2a ska väl hallsta Lotus kunna vinna men han var lite rädd för åsajärven.Moe brage,Wikstjernen och Joker elden känns nära att plockas med.
3e tror jag Björn vinner som han vill men med dåligt självförtroende börjar jag lyssna på allt tjat om Örjan. Är den så bra?
4e skriker allt fler spik på Vermo. Blir bara mer sugen att gardera. Men med vad. Kan ju inte ha hästar överallt i alla lopp.
5eTrott hela veckan på Jacky men så kollade jag Felix sista lopp.Nähä
6e o 7e känns också svårt. Man kan spika Joke Face men det kan lika gärna smälla rejält med årsdebut och körning. huu. Vart ska jag spika.Tycker att Crowns Banker såg ut att ha gott om krafter kvar senast vid galopp, Acolyte är en fin häst men seg ut.Sedan finns det ju 4 till som det snackas om och som har streck. Jag tror att jag har läst sönder omgången och kan inte ens få till ett vettigt system.
draken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat