Visa ett inlägg
Gammal 2012-03-17, 11:16   #2
Maverick
Banned
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 362
Sharp$: 11

Skidskytte 12/13
Stats: 24 - 48 - 0
ROI: 84.05%
Vinstprocent: 33.33%

Standard

Ipswich hemma mot Peterborough. Ipswich har riktigt fina resultat i sina tre senaste hemma samtidigt som Peterborough endast har två poäng på sina fem senaste bortamatcher. Samtidigt har Ipswich mött två topplag men likväl piskat bägge. Så 1.80 i odds anser jag det finns värde i.

Sen har jag även snöat in på två hemmasegrar för bottenlagen Doncaster och Portsmouth. Doncaster har riktigt fin form för att ligga trea från slutet. Spelat oavgjort mot flera topplag på slutet. Motståndet i Derby skrämmer inte så mycket som dock får med sig poängen i flera bortamatcher. Men formen slår gnetandet här till drygt 2 i odds. Vad gäller Portsmouth så ger det samma odds och här möter de ett Bristol City som förlorat sex raka på bortaplan samtidigt som man inte ens lyckats göra mål. Det har även rasslat nio gånger de tre senaste bortamatcherna. Portsmouth imponerar väl inte heller men har likväl endast -6 i målskillnad fastän man innehar sistaplatsen. Formen känns dålig men hemmaplan fäller avgörandet. Kanske är +0.25 bästa liret.

Mina synpunkter som jag bjuder på efter lite frånvaro
Maverick är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat