Visa ett inlägg
Gammal 2010-02-23, 17:10   #28
Mr.Betting

Mr.Bettings avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 0
Standard

En mycket trevlig spelkväll väntar. Spelar en fyrling ikväll till 2 units för att om jag mot all förväntan förlorar denna så lägger jag mig på +20 units plankt i min BR. Hatar verkligen att ha ojämna tusental på spelkontot.

Olympiakos 0.0, +0,5

Tror inte det bara är att komma ner till en kokande gryta i grekland och plocka med sig 3 poäng i en CL åttondel, så Bordeaux lär det få svårt ikväll och 1X känns rättså säkert.

Stuttgart +1

Senast lagen möttes i Stuttgart vann Barcelona med 2-0. Ikväll är det andra förutsättningar och med lite tur så missar även Xavi och Alves matchen. Kvittar om zlatan spelar eller ej, bara fördel stuttgart om han får starta då han på något vis enligt mig lyckas förstöra barcas fina anfalls spel.

Manchester united, o2,5

Raka ettan ger för dåligt i odds och att spela på vinst med 2 mål eller mer säger magkänslan nej till. Spelar därför över 2,5 mål och hoppas att West Ham antingen läcker bakåt eller lyckas göra något frammåt.

Benfica u3,5

Benfica kan avansera på ett 0-0 resultat och om dom lyckas göra både första och andra målet så tror jag matchen kommer att dö ut och att Hertha Berlin MAX lyckas göra ett tröst mål i slutet. Under 3,5 är taget alla dar i veckan.

Odds 6,34 - Insats 2 units.