Citat:
Ursprungligen postat av Maijadona
Hur många rätt blev det?
|
Vet inte exakt, några elvor måste det blivit.
Det var jag och ett par kompisar som gick in med en 100kr vardera. Fick ut 500 så helt ok.
Men roligt med 13 rätt dock hehe
Citat:
Ursprungligen postat av Wagner
Okey, då gör jag det.
Såg att du satt en parlay på livespelet i dag, grattis till det! Visste inte ens att man kunde göra komber på livespel, men uppenbarligen går det.
Du har ju en imponerande statistik på över 2000 spel. Så till själva frågan då. Hur ser statistiken ut på dom spel som läggs i sheetet före matcherna börjar? Att du har dryga 114 % på det totala ser jag. Men har du siffror på "vanliga spel" kontra det som kommer in i efterhand, livespel alltså?
|
Jag började med att livespela när året började då jag ansåg att det nog genererar mer pengar än vad jag förlorar. Dock så är det många P.M's där folk vill ha bevis på om jag verkligen spelat det. Vilket jag gladeligen delar med mig av. Som sagt, hade varit lika skeptisk
Men till din fråga: Efter 1000-1200 spel, där i krokarna började jag livespela tror jag. Då hade jag 111-112 % i ROI. Då hade jag ca 20-25 spel per dag som lades på morgonen.
Nu när jag har lite färre spel men fler livespel så har jag istället 114% men som sagt, det har blivit lite mer jobb pga av alla prnt screens som skickas ut

Dock så klagar jag inte, får många PM's och känner mig populär hehe
För att se det konkret då:
Om du testar filtrera spel fram t.o.m 2011-11-20 så tror jag inga spel lagts i efterhand, jag hittar inget på ett par sidor iaf.. Jag brukade lägga alla spel på morgonen då alla mina kurser brukade börja vid 10-12.
då ser det ut så här:
Hoppas jag svarade på frågan

Kul för intresset, speciellt av dig Wagner, läser dina inlägg respektfullt