Visa ett inlägg
Gammal 2012-03-20, 14:36   #7
KP
Sharpest

KPs avatar

Reg.datum: dec 2009
Sharp$: 45592
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Anrika Centrebet. Man blir nästan lite nostalgisk.

Var det första nätbolaget man skaffade och nu snackar vi 90-talet. Var visst dom första att gå online på den sidan klotet och det kan ju ha spelat in. http://translate.google.se/translate...26prmd%3Dimvns

Var dom inte statliga från början? Åtminstone kändes det så och periodvis hade man hiskeliga summor på kontot utan att oroa sig nämnvärt. Redan på den tiden insåg man att ständigt återkommande uttag kunde bli ett irritationsmoment och pengar till driften stod ändå statens gruva för på den tiden. Att man dessutom skulle undvika fullt gaspådrag gällande insatserna lärde jag mig aldrig innan det var för sent.
Den kan jag även skriva på själv. Mitt första konto online var hos Centrebet här med. Valde dom pga som du säger de var statliga och dessutom om jag minns rätt det nätbolag som bedrev verksamhet online först av alla som jag kände till. Så man kände sig säker när man hade sina pengar där.
De erbjöd även väldigt tidigt spel på h2h trav på svenska banor, både lunch och kväll med schyssta limits.

Sedan kom alla konkurrenter in och de vart mer en "recreational" bookie som började limitera konton. Aldrig klagat på dom alls och rekommenderade många att börja spela där tidigare.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat