Visa ett inlägg
Gammal 2012-03-21, 08:59   #16
eddieh

eddiehs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1780

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

2012-03-21 20:30Elite LeaguePoole Pirates vs Wolverhampton Wolves A.MIEDZINSKI UNDER 7.5 POäNG FT 2 1.850

Dåså dags att återigen fokusera på det väsentliga här i livet, efter en låååååång vinter. Nordicbet är tidiga ute med oddsen inför kvällens returmöte i Elite Shield. Poole drog det längsta strået i måndags och vann med 46-44 på bortabana.

Miedzinski är en förare som jag håller högt men han hade inte helt oväntat problem på knixiga Monmore Green. Det blev bara 3 poäng på 4 heat, och han hade enligt uppgift problem med för starka motorer. Nu kommer hans nya hemmabana passa honom bättre, men jag tvivlar ändå på att han ska komma upp i 8 poäng från sin svåra femte-position i laget. Det lär ta några matcher innan polacken kommer underfund med de tekniska banorna i UK.

Heat 13 kommer innehålla Holder, Lindgren, Woffinden och Adrian himself. En förväntad nolla där, och det är bara tre heat kvar att skrapa ihop poängen på...

Jag kommer att vara upptagen under dagen med annat därav det tidiga spelet. Eventuellt kommer Bet365 även att erbjuda odds till kvällens match. Eventuella ryggare kanske vill avvakta och se om de erbjuder en bättre lina än den här.

Annars säger vi väl som vanligt;

Let's get this!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rejs (+1)
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat