Visa ett inlägg
Gammal 2012-03-22, 20:04   #23
Overkill

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa Visa inlägg
Spoiler:
Kul att ni är igång, ska förhoppningvis hänga med hela säsongen. Blir till att rygga mycket.

Förresten två frågor.

1. Finns det någon sida likt oddsportal där man kan jämföra speedway odds på eller måste man kolla upp allt själv?

2. Sitter och tittar på SVS odds (H2H) för GP premiären om en vecka och där får man följande alternativ

Chris Holder 1.8
X 7.2
Nicki Pedersen 1.8

Känns inte det som ett överodds på Holder? Tänker då på att han förra säsongen var bättre, att han är på uppgång (han och Ward är den nya aussie generationen) medan den fule dansken bara blir sämre och sämre samt att den här banan borde passa han bättre. Tänker på att den liknar de stora banor (500-600 meters) som han är uppfödd med i Australien.
Du får leta upp manuellt och jämföra på egen hand, lite charmigt och inget jag stör mig på. Tar dock sin lilla tid.

Angående H2H som du fastnat för, det är 3-way spel, alltså att får båda lika antal poäng så blir det X. Jag kan säga så här, avvakta tills nätbookies släpper. Kan tänka mig att de kommer släppa runt ~1.70 eller kanske t o m något högre på Holder i en 2-way (Kryss borttaget dvs) mot Nicki.

Inga spel för mig ikväll heller, hinner inte engagera mig och leta upp något för kvällen. Hade blivit jävligt kort om tid till spelstopp 20:30 och det orkar jag inte lat som jag är.

Har idag istället bemödat mig igenom att fixa mitt truckkort, det var verkligen plättlätt och 2500 väl investerade kronor för närmaste framtiden.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+2), eddieh (+2)
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat