Dags för premiärliret anno 2012 då.
Ogiltigt spel-ID: 888393
Väljer att direkt kliva med Eagles ikväll i Elite League-premiären, det man egentligen minst kan kräva är en double digit-viktoria mot ett Aces som jag inte riktigt kan placera i serien ännu.
Gästerna har ju framförallt två förare som kan Arlington riktigt bra och det är Schlein samt Shields, räknar med att de skrapar ihop ett par poäng tillsammans. Ett rätt homogent lag rättigenom IMO som kan bli alltifrån fågel eller fisk denna säsong.
Eagles har inte gjort speciellt mycket med sitt lagbygge från föregående säsong utan bygger vidare. Bjarne Pedersen har gått till Birmingham och det är absolut ett litet aber men jag tror inte att det kommer påverka sådär jättetungt då de fortfarande har ett riktigt bra bygge att gå runt på.
På reservsidan är det svag fördel gästerna, men jag undrar lite hur t ex Eklöf kommer klara av att manövrera runt Arlington ikväll?
-9.5 är några poäng för snällt satt, hade själv räknat med att i princip samtliga bookies hade utgått ifrån åtminstone double digit-spread.
Livescore-länk med heat-för-heat:
http://speedwayupdates.proboards.com...ay&thread=9868