Badass Travgnägg - Från 100->1000 Units (Trav)
Ett Liverpoolfan, med över 20-års erfarenhet av betting på trav...
Kommer hålla mig mestadels kring H2H/Vinnare och platsspel - H3H/H5H och andra intressanta spel kommer också rekas, men i klart mindre omfattning... Poolspelen V75/V64/V65, kommer jag i bland lägga ut system till, men dessa kommer ALDRIG ingå i bankrullen. De spel som ingår i min bankrulle kommer tydligt att anges.
Kommer redovisa min bankrulle med veckovis uppdatering och den kommer starta med 100 Units. Målet är som ni ser 1000 Units - inget slutdatum satt för detta. Delmålen är att ligga på +10-20 Units/månad! Hur mycket 1 Unit är värd är upp till varje enskild spelare att avgöra.
Antal spel kommer variera beroende på värde och i mån av tid. Insatserna kommer variera från 1-3 Units/spel, där 1 Unit är lågt spelvärde, 2 mellan och 3 Units är högt spelvärde och tillika maxspel.
Spelbolag jag kommer nyttja mig mest av är Expekt/Nordicbet/Ladbrokes/Bet365/ATG - fler bolag kommer eventuellt tillkomma efter hand.
Svarar på frågor om tid finnes, men kommer INTE ge långa utläggningar om andras funderingar/rekar!
Då kör vi!
YNWA
Följande användare gav Sharp$ för den här posten: solum (+5)
Senast redigerad av Badass den 2010-02-24 klockan 17:44.
Anledning: Ändrade storlek på BR, samt målet...
|