Visa ett inlägg
Gammal 2012-03-28, 19:20   #44
Overkill
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Kvällens skörd blir följande fyra picks, korta kommentarer följer.

Ogiltigt spel-ID: 895473


Väljer att kliva in på under här dels för att Norfolk inte är en bana som Bridger visat några jätteresultat på i stort sett, han har sju poäng som mest här och det var på fem heat i seriesammanhang. Ikväll tycker jag att hans heatschema ser halvjobbiga ut och han brukar kunna börja hänga med huvudet om han inleder svagt. Väljer den högre totalen till ett lägre odds.


Ogiltigt spel-ID: 895476


Nordisk duell har jag hittat här och i egenskap av hemmabana ska absolut dansken Korneliussen vara small fav här, det tycker inte Betsafe dock, så vi knycker 1.85. Flera andra bookies har MK -0.5 t ex och det känns mer fair IMO.


Ogiltigt spel-ID: 895480


Wolbert härlig talang och bör kunna plocka in ett par poäng ikväll, sen om det är tillräckligt för att klå Woodward låter jag vara osagt, men hur som helst så känns allt över dubbla pengarna något för mycket. Woodward är alltid grym, eller alltid? Nä, det är på reserven hans styrka ligger, nu kör han på ordinarie och det förändrar en hel del. Heja Wolbert!


Ogiltigt spel-ID: 895483


Toft gör ikväll debut i Elite League, har faktiskt gjort riktigt skapliga matcher i Premier League, men detta är givetvis en helt annan sak och jag tror han får det väldigt svårt ikväll. Han är en stor talang, men hans stora akilleshäl sägs vara hans starter och är man inte med där hamnar man med enkelhet efter och det är alltid svårt att plocka in. Någon poäng kanske han kniper ikväll, och det skulle vara godkänt. Lahti hade det jobbigt förra säsongen, men det blev bara bättre och bättre, känns bara numera som en smärre tidsfråga innan han börjar höja sitt snitt och vara en hyfsat pålitlig poängplockare i de bakre leden. Till 1.75 kliver jag mer än gärna in och testar mot en debuterande kille med startsvårigheter.




Livescore från ~20:30 - http://speedwayupdates.proboards.com...ay&thread=9887
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+5), Berglind (+5)

Senast redigerad av Overkill den 2012-03-28 klockan 22:06.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat