Visa ett inlägg
Gammal 2012-03-29, 19:49   #58
eddieh

eddiehs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 1780

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

2012-03-29 20:30SpeedwayM.Smolinski (Brummies) vs K.Larsen (Bees) +1.5 FT 2 1.850

Jag gillar tysken men han har haft svårt att få till det i början av säsongen. Gjorde dock ett grymt heat i säsongens första match på hemmabanan där han gick från fjärde till första plats på ett varv!

Jag har ju varit inne på att hans stil ska passa på Perry Bar, och jag tror att det kommer släppa en del ikväll mot lite reservbetonade lag. Hans målsättning är som sagt att kvala in till nästa års GP-serie och jag tycker han är underskattad som förare.

Larsen är visserligen ingen dum förare men det här blir hans säsongdebut då han har haft problem med en skada från förra säsongen. Kör dessutom på den svåra fjärdepositionen i par med Eddie Kennet och honom lär dansken knappast vara före.

Finns risk att Larsen får ta ett av Harris RR-heat, men det är inte helt säkert då Henning Bager har visat god form på reserven för Coventry. Smolinski kan också få ta ett RR-heat för hemmalagets Bjarne Pedersen men det blir isåfall heat 13.

Let's get this
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat