Visa ett inlägg
Gammal 2012-04-02, 22:41   #71
vessl123
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Göteborg
Inlägg: 186
Sharp$: 1817


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Det verkar vara väldigt personligt det där med limiteringar på Bet365. För min egen del är jag back runt 50 - 60k på Bet365. Det som räckte för mig att bli limiterad var en bra "period" på sidan där jag vann de flesta bets som lades på bet365. Var väl kanske +20k under den perioden och blev sedan limiterad, trots att jag alltså ändå var back väldigt mycket sammanlagt.

Men om man ska jämföra alla bookies så är Bet365 verkligen INTE en sida som ligger i topp när det gäller att vara snäll med limiteringar. Är du vinnande i längden och siktar långsiktigt så är det bara att se sig om efter andra bookies, för på bet365 kommer du garanterat bli limiterad förr eller senare.

Är ändå rätt intresserad över deras kriterier på limiteringar, varför och när dom limiterar. Som du skriver här ovan så säger du att du inte har några problem alls trots fina vinster. Sedan vill jag minnas att FireAs som ligger i topp 10 här med sitt spreadsheet. 113% ROI över 2000+ spel på bet365, och ingen limitering? Det verkar ändå finnas folk som lyckas klara sig?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Wagner (+10)
vessl123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat