V4 Bergsåker 3/4
Ser ut som en ganska lurig omgång med bra värde och överstreckade favoriter. Svåra är som vanligt att ta ställning för en spik vilket känns mkt svårt.
Avd1:
Lurigt kallblodlopp inleder. 4 Galina Dam var usel senast. Fungerar hon bättre så bör detta vara en hyfsad chans och borde kanske vara favorit här. Blir intressant och höra info här. Även 9 Zinax tycker jag är tidig. Tycker den sen fin ut länge och lite bortglömd idag eftersom han gav upp helt senast på lång distans, något som kallblod inte är vana vid. Behöver info här för att ta mer besult.
Tidig chansvärdering/rank:
4,9,8,13
Avd2:
Öppet lopp. Favoriten riskerar svar invändigt(1 midnight passion snabb bla) och känns helt ointressant som 70% favorit. Möjlig helgardering? Jag gillar dock 7 Nothern Spy mycket och kommer hon bra på det tror jag det är vinnaren i loppet, speciellt om favoriten får dödens!
Chans:
7,4,1,10,11
Avd3:
Svårt lopp även detta. Spetsstriden intressant. Favoriten 1 Västerbro Mugger ÄR snabb ut och jag tror det finns chans att han håller upp här och är då en tänkbar spik. 3 utmanar om spets. Får erkänna att jag inte har jättekoll på dessa hästarna och behöver hjälp!
Chans:
1,7,5,3
Avd4:
Överstreckad favorit från krångligt läge, kommer inte ha med på något. 11 Sugar R.S hoppa senast men har tidigare varit mycket bra, väldigt tidigt och tänkbar chansspik? Bakom Gillar jag dock 9 Lisa Ruda som dock är osäker, felfri blir hon farlig. 6 Carrie bör hitta till spets här skulle jag tro. Tyckte insatsen senast var fullt godkänd trots hon fick bestämma länge. Favoriten fick då ett bra lopp och kom upp utvändigt sista 700 och Carrie kämpa emot bra och länge.
Chans:
11,9,6
Nu ska man bara få ihop ett system som inte kostar allt för mycket!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av donkyklonk den 2012-04-03 klockan 11:37.
|