Visa ett inlägg
Gammal 2012-04-03, 11:47   #7
marling

marlings avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 3131
Standard

Haha lite morgontrött här

Citat:
Ursprungligen postat av Pacman Visa inlägg
Har funderat på samma spel men då mer på CR faktiskt, dels för att jag anser honom lite mer mångfacetterad än Messi. Dock så kommer väl båda lagen att försöka hjälpa fram båda spelarna till att vinna skytteligan precis som det var förra året. Hur som så räcker väl oddset inte till om du anser det vara en 40/40 match men det kanske dyker upp nåt bättre innan det är avgjort?
Jo, hade de haft liknande spelschema så hade jag också lagt mina pengar på CR.
Men nu möter Real Madrid bl.a.; Sevilla (h), Bilbao (b), Valencia (h), Barcelona (b) , Atletico Madrid (b)

Medan Barcelona möter bl.a. Real Madrid (h)
Då jag tror att Barcelona tar fajten mot Real Madrid så tror jag även på ett jagande Barcelona och Messi. Barcelona räcker inte till för liga vinsten, men Messi gör det

men Barca möter även Malga (bjuder på 4e flest mål per match)
R. Vallecano (5e flest mål per match)

Tycker overall att Messis Barcelona har mycket enklare schema kvar vilket kommer medföra fler enklas matcher och mål för Messi.
Ser risk i sista matchen då R. Madrid spelar hemma mot Mallorca medan Barcelona spelar borta mot R. Betis.
Finns stor risk för målkalas där laget gör allt för att hjälpa CR. Scenariot är att han går om Messi och tar skytteligavinsten i sista matchen.
marling är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat