Visa ett inlägg
Gammal 2010-02-24, 15:23   #18
PHX

PHXs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 271
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Betting Visa inlägg
varför skulle barca nöja sig med att spela 2 st 0-0 matcher när dom fick stryk hemma mot rubin? Vi som följde gruppen vet att barca låg farligt till där ett tag för avancemang, så den motiveringen har jag svårt att köpa.

Ända läxan drogba har lärt sig är att hur mycket man än jagar och skäller på domaren så ger inte han dig ett mål för det.
-

Vi som följde? Jag såg matcherna och jag fick intrycket av att Barcelona var nöjda med 0-0 i båda matcherna och innerst inne så vet alla som följde gruppen att Barcelona skulle avancera trots lite tuggmotstånd.
Om målsprutarlaget Barcelona spelar två 0-0 matcher "i rad" (CL) så betyder det ju att Pep var nöjd med ett mållöst kryss.
Nåväl, att diskutera gruppen känns off-topic då utslagsstadiet är en helt annan sport - skillnaden är att i gruppen är man nöjda med ett _mållöst_ kryss på bortaplan och i slutspelet är man nöjda med alla kryss _förutom_ 0-0 pga de tungt vägande bortamålen. Se bara på Barcelona igår t ex... fyfan, praktexempel!

Nej, just därför vet han att det är upp till honom och inte domarn, därför kan man ju lika gärna lira scorecast med;

Första/Sista målskytt; Didier Drogba
Slutresultat; 0-1

Haha portugisen, skönt uttryckt - att Chelsea skulle gå för 0-0 här är ju _befängt_! Word.

Senast redigerad av PHX den 2010-02-24 klockan 15:56.
PHX är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat