Visa ett inlägg
Gammal 2012-04-05, 18:58   #22
poja_90

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 485
Standard

Jag har själv faktiskt tryckt av Över 2.5 mål i Alla dagens matcher inom EL.
En dubbel med Schalke & Alkmaar matchen då jag fann oddsen rätt låga.

Alla matcher förra omgången gick över denna lina och Alla lagen har varit målrika dem senaste matcherna i Ligan dessutom.

Jag tryckte även av på Varese - Pescara matchen att det inte ska bli något mål inom dem 28 första minuterna, Efter 28 min kan det antingen bli mål eller inga mål alls i matchen så går spelet in. 1.92 låg det på.

Har egentligen inte kikat på hur det såg ut med målstatistiken för lagen under vilka perioder/tider av matcherna men då det är ett toppmöte i Serie B Så luktar det inte så många mål. Pescara är väl nog ett av de målrikaste lagen i Serie B denna säsong men vi får hoppas att dem inte hittar nätet de 28 första minutrarna.

angående tidigare diskussionerna kring FC Uefa och Milan så stod ju Messi i offside vid den första straffen

Sanchez straff anser jag korrekt dömd i det förra mötet då han med flit springer in i abbiatis händer, han kan lätt ta o hoppa förbi om han så önskar, men han märker att han är långt ifrån bollen och inte har någon som helst chans att sätta den i nät om man nu mirakulöst hinner upp den så han väljer o slänga sig ner.

Puyols straff kan diskuteras, det är inte ofta domarna blåser för det anfallande laget när det sker tröjdragningar i straffområdet. Allt som oftast får det försvarande laget frispark. FÖRUTOM Barcelona i det senaste mötet dåra när puyol tar sig emellan Nesta och busquets och tacklar ner bägge två.
Sånt jävla smutsigt lag barca är, låt dom dö och AVGÅ UEFA!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lordagspippi (+1), oggeb (+1)
poja_90 är inte uppkopplad   Ge poäng