Jag har själv faktiskt tryckt av Över 2.5 mål i Alla dagens matcher inom EL.
En dubbel med Schalke & Alkmaar matchen då jag fann oddsen rätt låga.
Alla matcher förra omgången gick över denna lina och Alla lagen har varit målrika dem senaste matcherna i Ligan dessutom.
Jag tryckte även av på Varese - Pescara matchen att det inte ska bli något mål inom dem 28 första minuterna, Efter 28 min kan det antingen bli mål eller inga mål alls i matchen så går spelet in. 1.92 låg det på.
Har egentligen inte kikat på hur det såg ut med målstatistiken för lagen under vilka perioder/tider av matcherna men då det är ett toppmöte i Serie B Så luktar det inte så många mål. Pescara är väl nog ett av de målrikaste lagen i Serie B denna säsong men vi får hoppas att dem inte hittar nätet de 28 första minutrarna.

angående tidigare diskussionerna kring FC Uefa och Milan så stod ju Messi i offside vid den första straffen
Sanchez straff anser jag korrekt dömd i det förra mötet då han med flit springer in i abbiatis händer, han kan lätt ta o hoppa förbi om han så önskar, men han märker att han är långt ifrån bollen och inte har någon som helst chans att sätta den i nät om man nu mirakulöst hinner upp den så han väljer o slänga sig ner.
Puyols straff kan diskuteras, det är inte ofta domarna blåser för det anfallande laget när det sker tröjdragningar i straffområdet. Allt som oftast får det försvarande laget frispark. FÖRUTOM Barcelona i det senaste mötet dåra när puyol tar sig emellan Nesta och busquets och tacklar ner bägge två.
Sånt jävla smutsigt lag barca är, låt dom dö och AVGÅ UEFA!