Ämne: Lazlo Lirar!
Visa ett inlägg
Gammal 2012-04-05, 21:41   #569
Lazlo
Administrator

Lazlos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25126

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av henke111 Visa inlägg
Du är minus på både parlays och NBA ändå lägger du du NBA-parlays. Borde du inte dra ner på såna spel och satsa mer på det som du är bra på?
Även om en del har en tendens att lägga ner så fort det blir lite motstånd så fungerar inte jag så. Sure, resultaten har inte varit det man hoppas på så här långt i NBA men eftersom jag har flera års sample av bra resultat så kan jag inte lägga ner för jag gått svagt minus denna säsongen utan man både tror och hoppas att de resultaten från tidigare år inte är någon tillfällighet utan att resultaten så här långt i år är tillfälligheten. Det kanske är så att jag mist min edge på NBA och den aldrig kommer åter men jag litar på mig själv och räknar med att jag ska fortsätta leverera.

Sen är det faktiskt så att om singlarna går dåligt så behöver inte mina parlays göra det också. Säg att bolagen sätter sina linor rätt i alla matcher, då kommer man sätta ca 50% till original linorna men med de köpta linorna så kommer man få in alla spel eftersom man har 5-7 poängs edge mot grundlinan. Det är samma sak här, bara för att jag ligger ett par spel back på parlays i skrivande stund så tänker jag inte överge konceptet med köpta linor som har varit lönsamt flera säsonger tidigare.

Är det så att du inte tror att jag kan vinna på NBA eller parlays och du tycker att jag borde insett det nu så får du nog blunda för de spelen för än har jag inte gett upp tron på mig själv!

Ha det fint!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
henke111 (+5)

Senast redigerad av Lazlo den 2012-04-05 klockan 21:43.
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat