Ämne: V75 ROMME 7/4
Visa ett inlägg
Gammal 2012-04-06, 21:51   #20
Khiarshoor

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 1097
Standard

Hmm brukar inte alls skriva på detta forum så ofta. Men läser nästan varje vecka dag in och dag ut på detta forumet och det är mycket bra man hittar här!!

Tappade nyligen lusten för travet, men fann den snabbt igen när man var ruggit nära vinsten på V65an igår!! Hade med Allercrantz (stavning) ekipage, men fick ge min när jag spikade Lapella Star... Väldigt tråkigt! Men nu till V75an!!

Tycker det ser tråkigt ut faktiskt, spelat ett system redan:

ALLA
1 - JADE OF SOLNÄS
9 - YARRAH BOKO
1.2.3.4.9.10.11.12
5.7.9.12.14.15
1.2.5.7.10
5 - FAMOUS FAYLINE

Mina Ideér denna veckan skreks ju desvärre ut i sändningen... Men det betyder väl bara att man förlorar för att jag anser att experterna oftast är värdelösa! De skriker ut massa hästar som sällan vinner!

Tycker mig ha hittat starka spikar, men då jag oftast letar skrällar likt många andra så blir det ju förmodligen ingen utdelning med denna rad!! Skulle vilja ha ALLA hästar i sista avdelningen också! För det är en av de svårare loppen imorgon ... Är lite små nöjd över Famous som spik faktiskt, tror på stor vinstchans och 38% är rena fundet!

Kommer att skriva tankar om detta system lite senare, men befinner mig i Norge just nu och klev nyss in i hemmet ... Så lade bara upp mitt system med lite små tankar...

Detta inlägg kommer säkert att raderas haha vet inte hur det funkar på SHARPS ...

Men mer tankar kommer...

Juste får inte glömma! Tror Ekets Patrik har stor chans imorgon... Trots bakspår och kort distans ... Tror på ett högt tempo då Aloe Vera spetsar och förmodligen inte släpper enligt Fredrik Pedersen! Då blir de bra fart på tillställningen och denna hästen har bästa spurten till slut och står väldigt bra inne i loppet oxå! Vinsten senast var ju ruggig!!
Khiarshoor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat