Börjar lite Off Topic. Caballion gjorde en fin årsdebut på Sundbyholm i går. Dundrade runt 3140m på 15.3. Spelad till 1,40 så intetsägansde och avstannande i mål men kommer ut på V75 Umåker nästa start. Fick bra betalt på honom förra året samma omgång. Större intryck gjorde nog G H Nemo i sin årsdebut. Tog spets och lekte hem 2140m. Spöade Rakas,Lord Capar,Colombian Necktie mfl med 5 tiondelar.Blir kul att följa i år.
Nu så till dagens uppgift. Sällan det blir tråkigt trav på Romme. Långt och bra upplopp.
Första loppet är mycket öppet men lägger min första röst på nr 10.
Andra borde Jolene kunna leda runt om men gasgladna Cristl från springspår haha. Åke får det inte roligt där framme. Loppet kanske inte är så enkelt som det ser ut. Jag garderar.
3dje tror jag att Yarra joggar hem.
Kallblodsloppet tror jag mycket på nr 5. Bra fart i benen på den kusen. DD loppen har haft en tendens till att skrälla i. Tror att det kan göra det i dag också. Kommer strecka Mafioso i dag. Andra blir det haussning på Famous.Kan vinna och bör streckas .Kommer att strecka nr 2. Inte haft tid att kika ordentligt denna vecka. Bara skummat igenom.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|