Visa ett inlägg
Gammal 2012-04-09, 13:47   #1
donkyklonk

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 3903
Standard

V65 Halmstad 9/2

Vad har folket för tankar idag?

V65-1) Brukar gå emot 3 Unison, men har ju fel varje gång, men skam den som ger sig, blir att gardera igen! 4 Pine Alone har imponerat stort i två raka och frågan är om det inte är en bättre häst. Spelar inte heller utan 12 Echaffour som jag tror är bästa hästen, men behöver tempo från det läget. Går nog på Unison som A häst dock, bör ju få spets här och får väl bestämma som vanligt om inte åke trycker upp det.

V65-2) Här kan det skrälla. Osäkra men bra favoriter. Streckar många

V65-3) Åke anser sig ha en bra chans och när han säger det spikar jag nästan varje gång och oftast med framgång. 6 Janthom Kåpe öppnar bra och bör komma till ledningen här, får väl sedan bestämma ett tag och glider undan tillslut.

V65-4) Öppet lopp. Vermo tvångsprissumma igen och blir då ganska ointressant även om den är given på lappen. Fisher King var bra senast på Åby och känns som första häst. Åke ligger ganska lågt med Helge Palema i årsdebuten och det är inget att hålla i handen. Vill varna för 3 Jake Face på första volten som är bra och given på min lapp.

V65-5) Brioni dagens största med all rätt, släpps säkert till ledningen efter en stund och har toppchans därifrån. Sjuk senast på V75 när Quarcio plocka ner honom.

V65-6) Öppet lopp. 6 Nelli Miss spetsar antagligen och där ska det inte släppas vilket antagligen ger dödens till 7 Beverly Boko. Där bak är 15 Photo Princess en personlig favorit, men vilat nu efter två sämre starter och känns svårbedöm. Tar nog med ganska många här och hoppas 6 och 7 kör lite mot varandra
donkyklonk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat