Visa ett inlägg
Gammal 2012-04-10, 21:06   #69
JSQ
 
JSQs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 722
Sharp$: 2440
Standard

2012-04-10 Los Angeles Dodgers (C. Kershaw) - Pittsburgh Pirates (K. Correia) (MLB)



Datum: 2012-04-10
Tid: 22:10
Sport: Baseball
Land: USA
Liga: MLB
Match: Los Angeles Dodgers (C. Kershaw) - Pittsburgh Pirates (K. Correia)
Period: ft

Spel: Över 4
Insats: 5%
Odds: 1.962
Bolag: Pinnacle

Motivering:
Så här ca en vecka efter att säsongen dragit igång för de flesta lagen så kände jag att det var dags att börja lägga in spel här igen då jag kommit igång efter en hemsk ST.

Det har blivit dags för Dodgers home opening game och de ställs mot Pirates som öppnade säsongen med 2-1 i serien mot Phillies.

Pirates ställer Kevin Correia på kullen, en Correia som jag inte tyckte såg speciellt stabil ut under sina sista outings under ST. Hans två sista outings var 5 IP, 8H, 4ER mot Red Sox samt 2.1 IP, 12H, 10ER mot Twins. Dock ska man inte väga in allt för mycket vad som händer under ST.

Mot Dodgers har Correia haft 11 matcher som han startar och han är 5-4 med en ERA @ 4.41. De flesta av förlustarna mot Dodgers för Correia har kommit under de senaste två åren då han på 4 försök förlorat 3 matcher. Enligt mig är Correia som bäst en average pitcher som ställs mot ett Dodgers som öppnade säsongen med 3-1 mot Padres borta.

Hos Dodgers har både Kemp och Ethier varit mycket bra med 8 RBI's var vilket de tillsammans med Miggy och Freese var bäst med under första veckan. Bakom dessa två har det inte varit allt för mycket produktion men det har inte heller behövts. Dogers har lyckats scorea minst 4 runs i samtliga 4 matcher i år och jag tror även att de kommer lyckas idag då de fortsätter säsongen med en seger i sin home opening.

Spelet är alltså Team Total Dodgers ÖVER 4

Jag har även spelat Dodgers RL i denna match.
JSQ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat