Ämne: V86 11/4
Visa ett inlägg
Gammal 2012-04-11, 16:36   #28
doob

doobs avatar

Reg.datum: aug 2011
Sharp$: 838
Standard

Mina spikar och drag idag...

Avd.1:

Spik på 2 I Saw You! Spets och slut! Vinner om inte sjuk!

Avd.2:

Den som tar spets av 1 Steve Fourty eller 6 Quo Vadis Lavec har mycket bra segerchans men det finns en hel del streckvärda bakom dom två! Särskilt bortglömda är 12 Diego Di Maggio 2% som har gjort några jävligt fina lopp på slutet och som ikväll ska gå barfota runt om enligt rapporterna! Procenten är ett skämt! Måste streckas! 15 Verrazano Field 9% bör också med. Riktigt fin långspurt till seger sist på en något tung bana och kommer den till med Tillman från springspår så är den med på fotot! Garanterat!

Avd.3:

Spelade 5 Race Pilot både vinnare och på dubbeln senast och den gick som ett skållat till slut. Blir inte samma odds idag men hästen är i form, är igång och har läge den här gången! Utility och Berlusconi behöver lopp i kroppen. SPIK på finnen!

Avd.4:

Om bra info på 4 Baretta Boko så spikar jag! Fin kvaltid och hästen är klassig men osäker. Skönt med invändig strykning vilket stärker mina tankar om spik! Enda (?) emot är 7 Head First som är en värdig motståndare och inte mycket sämre men kusken....?? KAN vinna om Eriks står och skuttar vid "kör" men jag tror att unge herr Svanstedt kör bort den här också... Har inte ärvt faderns körhänder direkt...

Avd.5:

10 Magnificent Match är en klasshäst som inte har visat allt än! Enormt bra från kön i årsdebuten och den här kommer få mycket pengar på sig under året! Tror mycket på ekipaget ikväll och tar betalt eftersom Kimono Pearl verkar dra alla streck på sig. Årsdebut och lite krångligt läge gör att jag går emot! M.M. är inte mycket sämre den och med lopp i kroppen så....!

Avd.6:

2 Air Gunner är ett tänkbart singelstreck! MYCKET fin häst som kan flyga lågt! 3 Hamras Napoleon åker med om jag inte spikar liksom 10 Tion Medon Sisu som egentligen bara borde runda?? Bra trehästarslås?

Avd.7:

6 Exotic Sund spik eller många? Kanske alla? Jag funderar vidare...

Avd.8:

Spik på 1 Our Dream som har en i mitt tycke bättre kusk i jollen ikväll. Kan rassla iväg från start och jag tror på spets och slut! Tyvärr är jag långt ifrån ensam om det men än så länge jämnt streckat med 2:an och då är det en ok spik!

Tror alltså på en omgång som kan lösas på ganska få rader. Mitt koncept lär bli 3-4-kanske till och med 5 spikar. Helgardera något lopp eller två och sen köra för hela potten och kanske till och x 5 eller 10? Blir en medioker utdelning tror jag.

Senast redigerad av doob den 2012-04-11 klockan 16:39.
doob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat