Som vanligt riktigt bra betalt på V86. Räcker alltså med EN enda skräll för att få upp värdet. Dessutom, som alla varit inne på, skräller det i avd 2 som kändes vidöppet på förhand. Själv spricker jag på nio kusar där. Men hade totalfel om favoriten i avd 7 (inte ensam om det, men med facit i hand var den ju bara bäst och där blir det bakläxa). I övrigt vinner dessutom tre bästa spikarna enligt många. Framförallt I Saw You och Our Dream. Men även Kimono var ju stenklar men den överarbetade jag (Stig H spikade den själv tex och den var ju ensam på banan).
Visst är det så att det alltid är lätt att trilla dit i ngn avd på V86. Men spelvärdet är ju skyhögt. Helt klart. Tycker det känns minst lika roligt som V75. På V75 är ju loppen dessutom ofta jämnare medan det på V86 ibland är rätt skiktade lopp. Så med ren skicklighet och stor plånbok är det större chans att vinna stort på V86 kontra V75 i mitt tycke.
Måste bara avsluta med ett utdrag från travspetsen:
"Our Dream (50%) i V86-8 var en snygg bjudvinnare som ni fick gratis av oss på Facebook. Det var inte den enda tipsettan som vann. Vi rankade in systemet på 120 rader (1x8x1x5x1x1x3x1) men fick endast 7 rätt. Snöpligt värre.
Vi tar nya tag idag på Jägersros lunch".
Vilka sköna lirare som låter lite stolta över att dom rankade in den på 120 r när streckranken sätter den på 28 r!!! Ha ha. Och dessutom inte får alla rätt. Får mycket respekt med såna här pajasinlägg misstänker jag.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|