Citat:
Ursprungligen postat av IlDuce
Jag frågade dig. Du hade inget underlag, utan du sköt från höften. Precis som jag trodde. Varför besvarar du inte annars min fråga?
Jag tar den igen, med fetstil. Så kanske du förstår: Har du något underlag för dina påståenden?
Är väl en jävla skillnad vad du tror - och hur verkligheten ser ut.
Brukar inte du hänga upp dig rätt hårt på värderingar och liknande när det kommer in nybörjare här? Då är det rätt kul att du gör samma misstag som dom (gissar) istället för att komma med nåt konkret (värdering el sanning).
|
Mitt underlag är baserat på egna erfarenheter och ganska vedertagna sanningar generellt.
Men du verkar ju veta hur det ser ut, så kan du inte förklara istället för att peka finger?
Sen om du tycker att jag gissar, kunde inte bry mig mindre. Om du läser det jag skrev igen så var hela meningen proppat med ord som "oftast" och "sällan" vilket lämnar ganska stora utrymmen för att det inte alltid är så som jag säger och att det finns undantag.
Precis som det finns spelare som spelar med samma metoder som vinnare men ändå inte lyckas och att det säkerligen finns ett par vinnare som spelar med metoder liknande en vanlig hobbyspelare.
Förstår likt mars inte heller vad du hetsar upp dig för, men du har väl ett ont öga till mig, inga problem. Men som sagt tidigare: förklara verkligheten för oss okunniga eftersom jag enligt dig så fatalt misslyckades med att beskriva hur en typisk hobbyspelare ser ut.