Visa ett inlägg
Gammal 2012-04-16, 12:25   #319
Lazlo
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lillis Visa inlägg
Vad ser jag!
Man bänkar sina spelare för att de är så j-la dåliga och man inte vill sabba sina stats. Lite cindy crosby på det.

Mina spelar i alla fall, förlorar jag på att de skjuter för dåligt eller för att de har fler TO må så vara......

Att det ska till det till att slå ett lag som var utskrattat på draftdagen.
Absolut! Är inte med i en fantasy liga i 4 månader för att sedan ge bort segern när man väl kommit till finalen utan väl där gör man såklart allt inom reglerna för att vinna. Säg inte att mina spelare är dåliga, de kan bli ledsna och det är inte schysst och eftersom mina spelare vann hela ligan så kan de inte vara allt för kassa.

Självklart fanns det ingen anledning för mig att lira alla spelare sista dagen när alla cats va avgjorda förutom TO som va helt jämnt och så poäng som jag skulle vinna till 90% säkerhet och FG som du troligen skulle plocka hem. Nu med facit i hand så hade jag vunnit även om alla spelat men på förhand så skulle jag ge bort TO och 5-4 ledning för dig genom att spela alla och med lite tur kunde jag ha snott FG %. När jag bänkade alla spelare utom 2 så va TO i hamn eftersom du inte gjorde detsamma och så behövde jag bara behålla mitt försprång på 70 poäng för att vinna.

Jag spelade mina kort på rätt sätt och du hade kunnat sköta dina på ett annat för att vinna. Vad hade du för nytta av att ha 2 transactions kvar när veckan va slut och då hade du 2 platser lediga i laget inför sista dagen? Varför droppade du inte Kobe och tog in nån annan när det stod klart att han inte skulle lira på ett tag? Fanns ju ingen anledning för dig att spara Brooks, Ibaka, Nash, Duncan, Wright eller Jordan till sista dagen då ingen hade match. Hade du tagit in två andra spelare istället så hade du satt mer press på mig angående min ledning i poäng och jag hade behövt lira nån spelare mer för att inte ta alltför stora risker vilket kunde ha resulterat i något annat slutresultat. Eller va det så att du tänkte att om jag lirar 9 spelare och du 5 sista dagen så kommer ju du vinna TO och ta hem finalen så det va därför du inte tog in fler spelare fast du kunde?

Vet inte vem det va som skrattade åt ditt lag på draftdagen och det får stå för dem i så fall men samtidigt så hör trashtalket till och tog du det fel så är det bara beklagligt. Eller kände du dig automatiskt som en underdog bara för att du va ny?

Om det nu är så som du säger att ditt lag är så jävla mycket bättre trots att jag slog dig båda gångerna vi möttes så är det väl helt enkelt så att det som avgjorde när det gällde som mest va vilket lag som hade bäst manager och det är en stor del av laget. Bättre lycka nästa år Lillis och tack för en bra säsong allesammans!

http://www.youtube.com/watch?v=mRrN4pmEuQA
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat