Jag håller inte med i första, om spetsstriden jag tror ju Lutfi vill ha ett ord med i leken..
Calamara Donna är chanslös på spets enligt mig,,Då tror jag det står mellan K.L.M.Prelong,MBC och KF ,men jag tror ju inte KF tar en längd på MBC skulle han göra det då kommer han spetsa och jag tror inte Åke kör mot Lutfi utan lägger sig utanför i dödens och bevakar sin seger ....Kommer inte KF förbi blir MBC nersläppt av Jorma.
Känns som solklar SPIK....MBC
I andra står spetsen mellan 1 Allaballakaitoz, 2 Armani Trott och 6 Mr Pellegrino och kommer Jörgen till spets
så kör han där.Men Erik bryr sig inte om spets utan glider in framför 9 Fighter Gull och bakom 2 AT och bevakar sin seger. Men om Åke som jag tror tar spets släps inget till någon
3e avd skulle jag vilja se lite statistik över Olympiatravet. Har lite skrällkänsla här många streck blir det iaf.
Clear Sign,Brioni och Noras Bean rankar jag tidigt,roligt med att Jensen kom med också så han kan spöka till det.
Här skräller det 3-4 fick tunga lopp för EN vecka sen, måste sitta i benen även om de är starka.
5 ser seg ut i travet. Och Lukas Hall till 7% inuläget iofs
5e har jag inte kollat så noga men håller med om att 15 Noir De Cherie kan vinna detta men bakspår och tillägg är ofta fav i fara,,3-9-13??? får benas ur detta.
I dubbelns första undrar jag varför Åke styr Globalen och inte QC som jag tycker sett bättre ut, båda får med i vilket fall.
Tycker 5-6 streck känns tryggt....Kantboll 6 Lotus Elan
Sista tror jag inte att Björn får se ljuset,9 Francais DG till spets Örjan och Erik täpper till,10 ISY kommer rätt snabbt upp utv men kan inte stå emot sista biten. Chansspik på 9 Francais du Gull ? Annars 6-7 streck Jackel Face får man ju inte glömma
Sen glöm inte att spetsstriden är viktig trots dubbla openstrech,så tror jag att vinnst inte kommer så ofta från strechen
men dock främre träff. Detta kan Stekel ....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Senast redigerad av AbbeAce den 2012-04-16 klockan 19:11.
|