Visa ett inlägg
Gammal 2012-04-17, 08:13   #2115
Hardcourt

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 386
Standard

En stor miss JVK gör är att han inte tar bort Betfairs kommission på ev vinst när han sätter ut oddset han spelar, alltså ska oddset va 5% lägre på vinstdelen än vad han lägger ut, inget konstigt med det men frågan är om JVK ens har konto där.

Att han sen letar på oddsportal efter högsta möjliga är väl iofs ok men vissa av dom bolagen tar inte ens emot spel på mer än ngn hundralapp

Angående att mitt spreadsheet inte är ifrån iår så spelar det ju mindre roll, du kan filtrera i sheeten och bara ta med årets spel, hur lätt som helst.
Jvk myglar med sina stat det är iaf en sak som är säker, han sa att han hade 117 i ROI jag hade under samma period ca 104 i ROI på hans spel i mitt sheet....VISS skilland

Det vi ska ge jvk en liten eloge för är att han uppenbarligen "lyssnat" en del på kritik som kommit mot honom, tex rekar han numera marknadshögst (eller iaf i närheten av) och han har slutat med att kasta ur sig en massa dubblar/tripplar till höger och vänster, bra jobbat där Jvk.

Som du ser så började mitt sheet där det andra slutade btw...och jag följde det sheet och även i det finns det en hel del odds som inte är helt 100 kan jag säga (mycket stor chans att det va jvk själv som höll i det kan jag tänka mig).

Alla hopas vi nog att killen blir en vinnare i längden, det vill vi ju alla vara eller hur, men att inte föra stat på ett riktigt sätt och mygla med den är inte OK för någon.

Senast redigerad av Hardcourt den 2012-04-17 klockan 08:18.
Hardcourt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat