Citat:
Ursprungligen postat av Robban
2,15 på jackal face, Kom igen nu stekel, För att vara så travintresserad så ska du ju veta att den ger mer än så när det e dags för start.
|
Ja uppenbarligen har jag ju missat hur vilsna kollektivet kan vara den här gången. Värderingen står jag fast vid. Hästen har ju för tusan vunnit 4/5 silverlopp, varav en final. Enda torsken från spår 11 på 1600 och då var han med dem i mål. Vad fan begär folk för att tippa en vinnare? Quick Razz är större favorit och jag förstår nada, men det är väl bara att tacka alla speltjänster och experter som haussar andra hästar när det finns stenklara att gå på.
Även Mathilde har gått upp i odds. Strecken desto mindre lockande dock.
Fel favorit i mitt tycke i brons också, Armando har spåret och formen. Om Friction var lika häftig i varje start skulle han varit i silver för längesen.
BBS Mandarino 2% ?? Nog för att det är final och dåliga förutsättningar, men med klaff och en bra dag så ska han väl vara med och kriga där framme.
Har gjort ett jokersystem på runt 6000 rader nu iaf och ser faktiskt inte hur jag ska kunna missa sjuan. Sällan det känns så bra men det kan lika gärna sluta med tre rätt.
Bra sport och kul ska det bli att se iaf!