Mitt inlämnade system:
4 Merger Blue Chip
1.2.4.5.7
2.6.7.9.10
2.5.6.7.10
1.6.8.10.11.15
2.4.5.6.9
5 Jackal Face
Kommentarer: Spikar alltid Jackal Face, är rejält svag för den hästen... Ledningen når den till 85% säkerhet, skulle den inte nå dit så sitter den i ryggledaren eller så har den spets efter ett tag då den förmodligen blir släppt dit... Väl där är det stor seger chans om det inte blir allt för uppskruvat tempo, men den riskten finns ju... Då alla borde vilja vinna i en final, kan ju inte bli lunk lopp kan man tycka...
Merger Blue Chip har slått de tidigare och kan mycket väl göra så idag, men KLM Prelong eller varför inte en Flemming som trycker upp tempot kan förstöra dagen för MBC, men jag väljer att "chans spika"... Dock långt ifrån rejäl spik....
I övrigt har jag chansat bort väldigt många betrodda hästar... Lite pga information jag har läst och så vidare... Brukar oftast göra så, inte alltid de går hem, men den gången de går hem snackar vi bra pengar!!
I andra avdelningen har jag valt att ta med 5 MR Pellegrino som är löjligt lågt streckad! Desamma gäller Across The Brigde.... Ledningen tar jag för givet att ATB tar ... Sedan borde han inte släppa, då hästen är grymt ruggig i spets ... 5-1-0 på sex starter, form?? Bäst över kort, men kan nog greja detta ändå!
Hästar jag tagit bort är framför allt i fjärde avdelningen och femte, även friction i sjätte chansade jag bort, så väldigt mycket betrodda hästar i avd: 4,5 och 6 som jag chansat bort!!
LYCKA TILL
MVH
KHIARSHOOR
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|