1,4
4
2,3,6,7,8,9,10
2,5,7
1,2,3,5,6,7,8,9,10,13,15
5
2,5
Så blev min rad idag. Känner mig riktigt nöjd sånär som på sjätte avdelningen. Hade räknat med att Örjan skulle ta upp honom här och Ludde promenera hem segern utan något som helst tryck men när man hörde intervjun med Markus M Melander på liven så lät det mellan raderna som om att det var offensivt upplägg att vänta och då Ludde inte släpper i första taget så bjuder det in hela fältet.
Första känns som ett stensäkert lås, lite fantasilöst kanske men behövde spara lite streck. Quick Razz låter Erik & Jacob båda oförskämt uppåt på och hoppas på spel mot ett mål.
Jag tror att det kan bli skräll i Olympiatravet. Clear Sign eller Noras Bean känns som roliga vinnare och jag tror inte alls det är omöjligt. Noras Bean har alltid varit lite av en "hathäst" men har fått erkänna nu på slutet att den trots allt kan springa. Hoppas den fixar miljonerna!
Trehästarlås i fjärde där jag tror mest på Sem Jafet. Tog med Lucas Hall då jag tror den kommer till spets. Från början hade jag bara dessa två men flög på V7 sist när Örjan måttade in You Two från dödens och tänker inte göra det igen.
Femte kändes som en eller alla, jag fick råd med nästan alla. Men Noir De Cherie är BRA!!!
Dubblen så blir det racerbalans på Luddes och jag hoppas det ger samma resultat som innan. Att Örjan inte är lika tuff som Tarzan så att Armando får bestämma lite. Var MYCKET BRA näst senast från spets.
Tänkte spika Jackal i sjunde först men efter att alla tipstjänster hyllar Flemmings så kryper jag till kors och låser på dessa.
Pay me my money back.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|