Jag har plockat...
Salzburg HT+FT 2.75 2U
Shaktar HT+FT 2.25 2U
Jag resonerar så här.
Båda lagen har en uddamålsförlust i förra mötet att ta igen, och idag måste de göra mål för att ta hem det här. Jag ser ingen som helst anledning till att varken Shaktar eller Salzburg skulle vilja vänta till andra halvlek för att avgöra, för egentligen behöver de båda vinst med två mål och då är det lika bra att börja ösa framåt från minut 1.
Salzburg kan uppenbarligen göra mål i första halvlek, det såg man i förra mötet mot S.Liege då Salzburg öste in två mål, vad som sedan fick dom att släppa in tre mål på 15-20 minuter låter jag vara osagt.
Shaktar Donetsk lekte med Fulham första halvlek men saknade tempot i andra, de rullade lite för mycket boll i lägen där de borde gått rakt på mål. Fulham hade flyt, 1-1 hade varit rättvist men 2-1 vetifan, målet p.g.a ett (enligt mig) turligt skott som träffade jävligt bra.
Idag har båda lagen hemmaplansfördel, tror att Fulham och Standard Liege kommer få det tufft.