Titta på denna killen. Han vågar ifrågasätta vrf den stora

inte använder sig av marknadshögsta odds! Har varit ute i ca 20 min nu, undrar hur lång tid det tar innan texten har försvunnit...
katten992012-04-21 10:41:22Såg att jag missat -0.5 på Arsenal istället för 1 som gav högre. Alltså nästan 6.47 på dubbeln på Pinnacle vilket gör skillanden än större. Men det spelar ingen större roll. Bara nyfiken rent allmänt.
katten992012-04-21 10:28:38Jag gillar verkligen den här sidan och är tacksam över många fina rekar från spelare men hur kommer det sig att du och många andra experter rekar spel till lägre odds än högsta möjliga? Bremen/Arsenal är absolut inte marknadshögst till 6.10 hos Bwin som du skriker ut i fet, gul stil med Affe-länk. Funderat över det många ggr.
En snabb koll (inte alla bolag) ger mig 6.4034 hos Pinnacle och 6.14 hos Bet365. 6.40 är stor skillnad mot 6.10.
Jag trodde att spelexperter/duktiga rekare som lever på spel har konton hos alla bolag och alltid spelar till högst odds (om man inte är limiterad). Det är väl liksom poängen, att hitta bäst värde/högst odds gentemot spelbolagen?
Ja, en viss reservation för oddshöjningar och sänkningar finns alltid men så är ju ofta inte fallen. Och ja, jag kollar alltid runt bland bolagen ändå och jämför odds innan jag lägger mina spel. Jag är bara förundrad över att duktiga spelare som rekar ofta rekar till sämre odds än vad som går att få. Är svaret så enkelt som Affiliate?