Citat:
Ursprungligen postat av qwerta
Eftersom jag spika Rita K på V75 så känns det svårt att inte göra det mot detta skit gäng!
Såg ju inte så kul ut sist, men kollar man i arkivet ser det ut som en spets/slut häst,
fast det är ju stotfavon så det är inte mkt till tips!
Stayerloppet ser ju lite kuligare ut 2,3,4 är ju lite halvskrällar där,
samma med 10an i första.
|
jag spikar också här ! hade också Rite Key som spik i v75 senast..... om Bergh velat så hade hästen suttit i front.... men pga att innespåret var under all kritik så avaktade han och fick loppet senast i 2a utvändig istället vilket inte är helt fel det heller!
spets o slut här ... med tanke på att det är jackpot så tror jag att det kan bli bra utdelnig ändå om det skräller i andra avdelningar istället.....
2,5 ggr säg 10-15 K är inte fy skam

ruskigt värde att bara spela för 6 rätt när det är jackpott i v65 , 64 och inte minst på v86!
avd 1 så tror jag precis som experterna att 1a spetsar och kan leda hela vägen? 2 rock you är också snabb från start! men det är svårt att ta en längd sida vid sida på en annan snabb häst. om 1 felar så kan 2 vara mkt intressant!
utgång 1 i avd 1!
i avd 4 så blir Ed You överspelad! han har inte varit ute på 5 mån! kan vinna men jag tror mer på 3 Look la Marc så har form och helt ok läge! kommer hästen till spets då blir det svårt för resten.... men han kan även vinna bakifrån