Tack för de fina orden de värmer. Men det lär troligtvis blir färre spel under sommaren då svensk fotboll inte direkt är min specialitet även om jag kan hitta nåt där med. Men till hösten blir det en fortsatt satsning då jag har planerat att ta ett sabbatsår tills högskolan kallar.
Väntar bara på att Elitserien i Speedway ska dra igång och att Speedway VM kommer igång med. Då jag bor nära Mållilla och Vetlanda (samt Västervik men deras skitarena räknas inte) lär det bli en del livematcher.
Har redan planerat innan att åka på Lag-VM finalen med min far (eventuellt Race-Off med) samt att vi ska se Skandinaviens GP i höst på Målilla ovalen (min far och jag har nog nåt slags rekord då vi har sett alla GP tävlingar som gått under namnet Skandinaviens GP sedan starten 2002).
Men efter att ligorna i Europa tar slut så blir det väl att sätta sig in i de skandinaviska ligorna, EM samt Speedway (både Elitserien och världsmästerskapen).
Nästa spel kommer nog först på onsdag i samband med Serie A.
Kan tilläga att jag kan ha lite "inside" info (eller hur man nu ska uttrycka det) om ett lag i de lägre serierna i Sverige då jag känner typ halva laget och enkelt kan få reda på skadeläget och dylikt.
//kusagwa