Skönt att ni är igång grabbar! Håller med i mkt av det ni redan skrivit av er...
Mina tidigar söndagstankar var väl ungefär lika... kan man spika de som redan nu känns "klara" för det är några j-vligt svåra lopp där gardering behövs!!!
avd1. Kan inte se annat än att jag testar spik på 7 Orecchietti... var väl värre än grym vid vinsten!!! Det som möjligen kan oroa ngt är galoppen innan bilen släppte, fick ju gå en grym repa för att hinna ikapp fältet!!!! Att han sedan vann var i mitt tycke makalöst! Visst, han profiterade på hårt tempo, men vem hade fixat det ändå...? Med en bra prestation här har Hultman en elitloppsinbjudan från "norsken". "Pasta-hästen" gjorde ju ett 2140m-lopp pga galoppen då de han slog sprang 1640!!! Det var ett "halvbra" fält han klädde av... GH Nemo-Oracle-Excalibur-Iceland-Timetosaygoodbye-ElSueco-RevenDámour-Persos Seaman-Alvena Pele.
nr6 Kadett CD skulle jag vilja se mer av innan den steckas, han g i årsdebuten där Sanity var helt överlägsen...
Det skulle då vara Stig/Eriks racer 4 Formula One... men vad sa årsdebuten på Årjäng "egentligen"??? visst han vann... men, vad slog han egentligen??? Han fick överta täten efter ett knappt halvvarv, och fick bestämma som han ville... säker seger visst, men då Ceasar Sånna går med i ryggen som tvåa med sparat!!! Premier League går bra över mål från 3e inv som trea... Lovely Conch håller bra från dödens och t.o.m. den gamle hääärlige Brian Key går piggt över mål som 5a... de andra behöver ej nämnas.
avd2. ...måste ju garderas, får man jobba med under veckan!
avd3. Trodde redan i söndags att kommer spika 6 Sanity... före Caballion (som är bra!), Takter före FB Larsson, Malin före Henrik, man får väl göra en sista koll av årsdebuterna men... vad jag minns så slog inte Larssons springare så mkt över favvodistansen 3km... medans Sanity såg så där härligt okörd ut vid sin årsdeb mot några halvvarma, Conrads Epilog-Rakas-BachelDream-Kadett CD m.fl...
avd4. som sagt ovan... tänker inte försöka leta emot Hallsta Lotus denna gång...litet fält, några som han bara slår, detta ska han vinna på skallen....
avd5. GARD! här får vi nog hjälpa varandra, eller bygga ett "staket" och helgadda...
avd6. kan gå att lösa med lite jobb... synd på Calvadosens läge, men kan klara det ändå, Manhattan såg fin ut senast... Bergh bör passas i norr-loppen... sen är det några jag har dålig koll på, lite jobb som väntar.
avd7. här är jag nollställd än så länge....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|