Visa ett inlägg
Gammal 2012-04-26, 00:17   #80
maddmax

maddmaxs avatar

Reg.datum: apr 2010
Sharp$: 3250

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jahapp, tva voidade spel p.g.a. regn.

Blir tre till spel infor morgondagens Japan. Tankte ga igenom varje spel kort da det varit daligt med tankar har den senaste tiden:

Ogiltigt spel-ID: 949307

Yokohama brukar ses som det samsta laget i ligan (sarskilt innan Seibu borjade sin fard nerat) men i ar har aven Giants sett valdigt tafatta ut. BayStars ar 6-12-1 vilket ar alldeles for daligt men Giants ar 6-13-1, om an samre. Ser man till helheten ar Yomiuri det battre laget, det tror jag ingen kan anse diskutabelt men infor morgondagens match ar de valdigt stora favoriter. Dennis Houlton startar for Giants med 0-2 och 4.41 ERA. Han gjorde fem hyffsade innings senast mot Dragons men har definitivt inte overtygat. Kentaro Takasaki skickas fram av BayStars, 0-1 med 2.60 ERA. Takasaki hade en mycket tuff start senast mot heta Carp men har tidigare spelat riktigt bra. Motstandet imorgon ar betydligt samre. BayStars forlorade med 3-11 senast (mot Tigers) men hade innan dess tva raka vinster. Kan offensiven komma igang bor de ha en arlig chans har och 2.72 ar 20-25 punkter for hogt.

Ogiltigt spel-ID: 949309

Linorna ar valdigt laga i NPB efter den nya bollen introducerades forra aret. Det finns mycket statistik pa detta men nar linorna ligger pa 4.5 och det ar ett par lag som slapper mycket maste jag bita. Detta bettet spelades aven imorse (da med andra pitchers) men regnades bort. Rakuten har ett lag-ERA pa 3.16, dagens pitcher ar Manabu Mima som inte gjort en inning annu. Har under tidigare ar spelat som reliever (3.08 ERA - 2011) och gor vad jag vet sin forsta start i NPB. Nerver och dalig bullpen gor att jag tror att Eagles slapper minst 2-3. ORIX har ett lag-ERA pa 3.55, Evan MacLane ar 2-1 och 3.15. Han slappte 5 ER pa 5.1 IP senast i en forlust mot Fighters. Jag hade aven overvagt spel vid en lina pa 5 och darfor kanns detta som ett mycket intressant spel pa forhand.

Ogiltigt spel-ID: 949311

HANSHIN kan ha hittat tillbaka till vinstmakeriet igen efter att ha tappat en del mark mot just Swallows och Dragons. Fem matcher har redan spelats mellan dessa tva och HANSHIN har tre vinster, Hiroshima en och en match slutade oavgjort. Imorse vann Tigers med 5-0. Yuya Ando startar for HANSHIN med 2-0 och 1.89 ERA. Ando startade i 1-1 matchen mot Carp och gjorde 6 fina IP med 1 ER och endast 2 hits. Imorgon lar de lata honom pitcha langre och jag hoppas han fortsatter pa samma satt. Bryan Bullington kor for Hiroshima, 1-3 och 3.52 ERA. Gjorde en bra match mot Dragons senast (7 IP, 1 ER) men det blev anda forlust. Pa det hela taget kanns HANSHIN som det storre laget, med hemmaplan, battre pitcher och betydligt starkare offensiv (man leder CL i HRs och har 27 punkter hogre BA an dagens motstandare).

Sa, det blev nagra rader iallafall. Lycka till om ni ryggar!
maddmax är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat