Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa
Eddieh hur känns det att den "store" IB la ut spelet en kort stund efter dig? (Han lyckades faktiskt hitta ett högre odds med på Bwin tror jag det var).
|
Hehe, ja rätt komiskt. Långtidsspel har den gode IB aldrig lagt förut. Och "helt plötsligt" (två timmar efter mitt) så fanns det där. När jag la spelet var 5.50 marknadshögst, kollade så klart runt innan. Bwin gav 4.50 eller 5.00, minns inte exakt, men det var iaf inte 6 ggr. (Finns fortfarande till 6 ggr på Bwin)
Grejen är att jag gjorde ett litet "test" med det här spelet. Ville se hur Nordicbet gör med oddset när jag lägger ett spel. Om de justerar när jag lägger spelet själv, eller efter att jag skriver ut det här.
Så här såg det ut när jag la spelet i söndags;
Ingen ändring av oddset, fram tills jag la ut spelet här igår. Tog bara 20 minuter så var det sänkt till 5.00, och merparten av de som ryggade här på forumet la spelet hos Bet365, inte Nordicbet.
Noterar också att IB skriver på sin blogg;
"Dock så har formen vänt och dem sex senaste rekarna har gått in, rätt tunga spel också".
https://www.sharps.se/spreadsheet/14945
Räknas de inställda matcherna som vinstspel, IB? Kan du svara på det, när du nu ändå hänger här i dagboken och letar lir?