Det finns absolut INGEN anledning att INTE dela med sig av sin statistik om den nu är så jävla bra.
Undra vilka anledningarna är som han säger att han har för att inte dela med sig av sina stats. Ena stunden säger han att det inte förs någon statistik, andra stunden för han bara för sin egen skull?!
Det osar verkligen
RoK över denna kille, han har verkligen hittat hem.
Spoiler:
Citat:
Ursprungligen postat av sportsvalue
Äntligen, håller verkligen med om allt ang denna skojare. Hade en skön twitter konversation med han för ett par veckor sedan. Finns liksom inga ord..
Det börja med att han twittrade att han hade en oerhört hög ROI på sina spel som han lagt ut på expressen och att han därmed skulle lägga ut fler spel på expressen så att han vann mer......
Vad är din ROI på samtliga spel iår? 29 spel säger inte särkilt mycket när du spelat betydligt mer än så..
147 är min totala RIO i år På Samtliga spel som jag själv lagt, sålt av, etc.
147% är extremt högt. Jag har följt dig under året och har svårt att se att det är så högt. Hur många spel,medelodds, träff%?
Tänk på att SAMTLIGA mina spel som jag har skrikit ut högt, där insatsen varit >8u har suttit i åt. Jag har tryckt enormt där. På Zambia (milleniets bästa typ), för att ta ett ex, tryckte jag 20%. 10u är ju "bara" 10u, men inom det kan det vara högt.
Vore kul om man fick se ett spreadsheet på alla spelen någonstans?
Många som frågat, men det är inget jag delar med mig av offentligt. Av olika anledningar. Men följ gärna upp själva
Om ditt ROI är så högt som du säger, så hade du som "bettingexpert" gynnats nått otroligt av att göra det offentligt
Men jag för inte siffrorna i något "system". Kanske får börja göra det. Men jag gör det eg för min skull, inte andras. Jag sitter egentligen och analyserar rätt mkt själv. Har det som självutvecklingsverktyg. Leker med olika stats/siffror.
inget system, för du inte något spreadsheet alls då? Räknar du ROI och annat manuellt?
mm, räknar själv. jag har ett eget tänk, där jag grupperar efter sport/grenar serier etc. För självinsiktens skull
|