Börjar med dessa, ska bita tag och kolla över H2H's strax.
Ogiltigt spel-ID: 952482
Enkelt att spela polacken som vinnare imorgon faktiskt, Leszno är hans hemmabana i Ekstraliga, han gör ALLTID bra resultat och förra säsongen var han nästintill oslagbar på denna oval. Han gjorde en bra tävling i premiären på Nya Zeeland och jag räknar med att han fortsätter på den inslagna vägen. Rätt säker på att vi får se honom i finalen imorgon och når han dit så blir det säkerligen kul.
Ogiltigt spel-ID: 952529
Antonio har fått en väldigt bra start på säsongen och imponerade väldigt på Nya Zeeland. Har inlett på ett fint sätt i polska andraligan och förvånar mig inte alls om han tar sig till en ny semifinal som minst, till 3.00 känns det läckert att testa.
Ogiltigt spel-ID: 952530
Så här twittrade Holder under kvällen: "Sweet day today!
Chest was sore'r then I thought! But was all good!!!! Hopefully tomorrow I can make shit happen!"
Missade semi här i förra årets premiär i Leszno också och hoppas på en favorit i repris. I premiären nere på Nya Zeeland hade han stora problem och fick ingenting att stämma trots rätt fina yttre förutsättningar. Till 2.25 testar jag gärna med en mindre slant.