Visa ett inlägg
Gammal 2012-04-27, 23:49   #142
Overkill

Overkills avatar

Reg.datum: mar 2010
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Börjar med dessa, ska bita tag och kolla över H2H's strax.

Ogiltigt spel-ID: 952482

Enkelt att spela polacken som vinnare imorgon faktiskt, Leszno är hans hemmabana i Ekstraliga, han gör ALLTID bra resultat och förra säsongen var han nästintill oslagbar på denna oval. Han gjorde en bra tävling i premiären på Nya Zeeland och jag räknar med att han fortsätter på den inslagna vägen. Rätt säker på att vi får se honom i finalen imorgon och når han dit så blir det säkerligen kul.

Ogiltigt spel-ID: 952529

Antonio har fått en väldigt bra start på säsongen och imponerade väldigt på Nya Zeeland. Har inlett på ett fint sätt i polska andraligan och förvånar mig inte alls om han tar sig till en ny semifinal som minst, till 3.00 känns det läckert att testa.

Ogiltigt spel-ID: 952530

Så här twittrade Holder under kvällen: "Sweet day today! Chest was sore'r then I thought! But was all good!!!! Hopefully tomorrow I can make shit happen!"

Missade semi här i förra årets premiär i Leszno också och hoppas på en favorit i repris. I premiären nere på Nya Zeeland hade han stora problem och fick ingenting att stämma trots rätt fina yttre förutsättningar. Till 2.25 testar jag gärna med en mindre slant.

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eddieh (+2)

Senast redigerad av Overkill den 2012-04-28 klockan 21:40.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat