Dagens rek på Anundsjö-Piteå.
http://www.rekatochklart.se/rekar/17386/
"Anundsjö är normalt sett ett väldigt starkt hemmalag och trivs förbaskat bra på sitt konstgräs hemma i Bredbyn, det är inte många lag som får med sig poäng därifrån.
Piteå har dessutom skadeproblem med Andreas Lundgren och backklippan Tom Burgin (tidigare sollefteå) borta samt att målskytten Viktor Brännström bestämmde sig för att lägga skorna på hyllan förra veckan. tungt att ersätta 3 så pass tongivande spelare. "
-
Hyfsat mothugg/replik på Klotterplanket:
"Polden- 2012-04-28 11:51:59 - iPhoneAlltså reken på Anundsjö-piteå som Ekenbladen har gjort är ju bland det sämsta jag läst. För de första så "trivs" inte Anundsjö på sitt konstgräs eftersom dom inte har något! Det är typ de ända laget i seruen som spelar på natur gräs. Denna match kommer dock att spelas på friskaviljors hemma arena som har konstgräs (gynnar Piteå eftersom dom alltid spelar på konstgräs). Tom burgin sitter på bussen bredvid mig och verkar se spelklar ut i mina ögon:o? Anders "göken" Lundgren är dock skadad. Breeeed trupp denna säsong i piteå. Tack och bock!/Spelare i PIF"
Inte många rätt..