Jag brukar inte hänga här normalt, utan fick "tips" med länk till tråden och en fråga om vad jag tyckte om detta. Kommer nog inte följa upp diskussionen heller så om det blir någon fråga tillbaka så vet ni att det inte beror på att jag "inte vill" svara eller så. Utan att jag antagligen inte har sett det.
Det som ni missar i hela den här diskussionen är att det finns otroligt mycket folk som tippar, men som inte går med vinst. Det är allmänt känt och det vet nog samtliga här inne.
OM jag kan försöka bidra med vinnande tips till dessa så är det mer än bra. Jag tvingar inte att folk ska följa mina spel. Alla som följer mig gör det av eget intresse. Oftast har de bra idéer själva också som de "ändå lirar på". Kan jag bidra med att lyfta deras medvetande och ge min input på vad jag tror om matcher/utfall/statistik etc så är det ju bara positivt.
Vidare redovisar jag min statistik för spelen som läggs ut på både Gamblers vardag och expressen. Så det där med att jag inte presenterar min statistik är lite lögn. Precis lika mycket som att jag ska göra förlust på sikt då jag, på båda dessa sidor, både lägger ut insats (i units) samt har rätt bra ROI på båda sidorna.
Jag har absolut inget emot att frågor av den här typen diskuteras. Men glöm inte att ni som sprider lögner utan att egentligen ha belägg för det i så fall också gör minst lika mycket fel som ni själva skriver om att jag ska göra. Som NI själva hävdar.
Och seriöst folket- nivå på diskussionerna va? Vissa gånger undrar man ju om vissa inte har tid för något bättre än att bara vilja klanka ner på andra människor. Att de mår bra av det. Jag är inte av den typen som tar illa upp, men många andra kan göra det. Har ni inget bättre att lägga tiden på? Bara en tanke...
Ge lite speltips till folk eller något sånt så kanske ni också bidrar till något positivt. Eller något annat som ni själva tror ni är bra på.
Menar inte alla såklart utan de som förlöjligar diskussionen till en nivå som hör hemma i sandlådan och inte på ett seriöst forum som detta.
Tack och godnatt. Tack även för all marknadsföring.
//Amrish
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|