För övrigt är den enda egentliga konstruktiva frågan här som jag kan se att jag har spelat två olika spel. Det är också ganska intressant. Jag har twittrat ut x antal tusen inälgg. Flera spel etc. Skrivit om spel på GV och R&K som många här nämner. i ETT av dessa fall har jag lagt ut två olika spel om en match (vad jag kan minnas) och det är ni sjukt snabba med att snappa upp och belysa.
Någon som någonsin har tänkt tanken att det faktiskt kan vara så att ETT spel av alla dessa faktiskt är 50-50 bra oavsett om man väljer det ena eller det andra? Och spelen i sig är ju ganska lika. Knappast så att jag spelar 1.a på ena sidan och x på andra eller så. För då hade jag kunnat köpa ifrågasättandet.
Hoppas det finns folk här också som kan tänka och dra egna slutsatser själva och som inte bara går på vad andra säger. För er egen skull alltså.
Att jag skriver mycket med Jarelind, är mediakåt eller snackar mycket med andra "kändisar" känns ju otroligt relevant för ämnet? Snacka om att kunna hålla en diskussion till rätt ämne och inte sväva iväg för att få rätt av andra. Också det mediakåthet fast på ett annat sätt va? Bara det att det sprids via lögner och förtal.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|