Citat:
Ursprungligen postat av Amrish
Jag släcker ner tråden nu förövrigt för min del. Kanske dyker upp någon gång om några dagar (om jag inte glömmer bort det) för att se om det har hänt ngt. Så förvänta er inga direkta svar om ni har massa frågor på detta. Må väl
|
Skärp dig förfan, klart du inte glömmer bort det. Vad är det för löjlig jävla härskarteknik du tror du besitter dig av, nedvärdera hela sidan, tråden och alla frågor pga att det är lite känsligt.
Tro mig, om du nu vill bli känd får du skaffa dig lite tjockare hud än så. Du kan göra det hela väldigt simpelt, du skriver in dina spel i ett Spreadsheet här på Sharps eller så har du en blogg där du postar ALLA spel, bara kopiera in motiveringarna du använder på twitter, Expressen eller var det nu än sker så kan vi hålla koll åt dig.
Vad du inte verkar förstå är att vi är vaksamma för andra människors pengar, prio ett är att du är reko oavsett om du går + eller inte. Detta är du enbart om du har ett spreadsheet där du redovisar dina spel, inte genom att lova att ett spel är säkert eller liknande.